Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 21, 2010

~~My First Entry~~

....Assalamualikum....

Alhamdulillah akhirnye dpt gak aku nih cube2 nak menulis blog nih,setelah berminggu2 aku mencube akhirnye(memperkenalkan blogers tbaru..wana warni kehidupanku..)hamboi2 tk hengat...yg sebenarnye aku nih ketogeri yg pelupo gak sobonarnye..yg berminggu2 aku wat tu adolah di sebabkan aku nih terlupo pasword(wakakaka...)

aku pon pelik gak asal lak aku asyik terlupe je pasword..walhal aku sendiri yg bwat..bnyk mkn somut agaknye..anyway tq aku nk ucapkan pd si cenorr coz dia yg bnyk ajar aku(walaupon hnye 30 minit jo yg sompek ko ajar)akhirnye terhasilla nukilan aku nih..hahaha...

harap aper yg best nnti bleh aku kongsi kan dgn korang....klu nukilan aku nih boring korang leh ajarkan errrk..almaklumlah...orang bru..sampai sini dulu k..nnti ader entry bru aku coretkan disini..wassalam 

No comments:

Post a Comment