Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 15, 2011

````selamat berpuasa...````

````assalamualaikuuuuummmm.....~~~~




      ha...hamik ko....panjang sungguh salam aku kn pg2 subuh nih....lama btul aku tggalkn penulisan yg ala2 bru blajo nih kn....(bkn bz tp memandangkan line agak siput babi nih..malas aku nk hadap).
    
   Diam tk sedar dh masuk 16 Ramadhan dh kite kn....sekejapan jek aku rasa dh nak raya..dah ader mood dh nih...lagu2 raya pon dh mula mengaum2 kt maner2 memaggil2 korang2 sumerrr bermalas2 nk wat kijerr knnn... .persiapan aku lg best..satu benda pon tk wat lg..ni kes shoping last minit la erkkk..... apa pon aku rasa tk terlmbat lg aku nk ucapkn SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA MUSLIMIN N MUSLIMAT KT LUAR SANA....."selamat berpuasa....."






                              

No comments:

Post a Comment