Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 13, 2012

```Dpt kakak ipar la pulakkkkk````



Assalamualikummmmm.............




             Apa khabar korang2 sumer...lama jugakla aku tk jengah2 blog nih...klu ader lelabah sure dh berkembang n beranak pinak dh dorang dlm blog aku nih...hmmm bnyk citer sbnrnye tp malas plk nk menaipp....


   ok masa 31 Dis 2011 tahun lepas la erk..my brother(kembar aku) sudah bertemu itu jodoh pilihan hati peneman dikala sunyi sepi...cewahhhh...bertemu jodoh pon tk la org jauh cume berlari2 anak takat 20 minit smpai lerrr..hahah mampu..???


    majlis akad nikah berlangsung pada 31 Dis tu la...n majlis bersanding keesokan harinye...yg bestnye korang abg aku nih bersanding n berarak 3 kali k..mampu...???first tuh masa nk g nganto nikah..berarak smpi keimah pgantin pompuan,pastu mlm nye plk majlis berinai umah pompuan..berarak kali kedua..n esoknye majlis bersanding berarak kali ketiga....pelik tp syok gak kn ala2 meriah gitu majlisnye...


                        ok layan gambo dulu..ni masa anto abg aku nikah....






              


                                      
                                            penyerahan mas kawin 




                                             
                                             rindunyeee saat nih..batal air sembahyang 




                                                 
                                                 sebahagian brg hantaran dr pihak laki2




                                                    
                                                           lagi dari pihak kami



                                                    
                                                     mama aku tudung biru..sbhgian dr fmly aku




                                                   
                                                    tersenyumm selepas sah suami isteri..




                                                    
                                                        pemberian serba satu..


                                                     
                                                          pelamin raja sehari pihak pompuan








hmmmm tu gmbor2 masa akad nikah...n lepas abis tuh belah mlm plk ader majlis berinai kn aku ckp td...tp yg tk bestnye...mlm tuh cume kami 4 beradik je termasuk laki aku yg g nganto...kesian kn abg aku..aku gagah kn la jugak mengantor dia mlm tuh..siap bekompang n berarak lag...bleh korang bayangkn tk kompang bagai nk rak..mcm panggil satu kg dgr kasi tau pengantin dh smpi..skali yg berarak cume kami 4 beradik..hahahah...mampoo...??


              so layan kn jugak la..masa tepung menepung tawar tuh pihak pompuan pggil wakil pihak laki2...sah2 cuma kami berempat..so sume skali tepung tawar la jwapnyeeee...


ni ader la sikit2 gmbo mlm berinai......




                                           

                                            aku n my suami..tk do kije..org tepung tawar kami bgmbo sakan..


                                           


                                             abg aku mlm tepung tawarrrr........




                                              
                                                            lagi..................


                                            
                                                 berpoluhhhhhhhhhhhhhhh.......




                                            
                                              majlis potong kek............




                                               
                                           selamat pengantin baru....semoga kekal ke akhir hayattttt




                                                 
                                                  rombongan pihak kami keesoknnyeeee


                                                    
                                                                 berinai lagi.....

No comments:

Post a Comment