Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 5, 2012

``pertama kali jatuh cinta dgn baunyeeeee``

assalamualikum.....




Pertama kali jatuh cinta......dgn BAUnyeeee k... .actually dh beberapa bln dah aku nih sibuk nk menukar bau "perpeummm",agaknye sudah bosan dgn bau yg biasa aku pakai...dula mcm2 la perfume yg penah aku try..n yg paling aku suka DIOR..sngt feminin n fresh baunye.Lama kelamaan dh naik tepu dh idung aku dgn bau perpeuumm dr Dior nih..so smpai la masa utk aku menghijrah kn diri ke bau yg lain..(hijrah la sngttt...hamboiii kan main lg kan,nk berhijrah bagai..tang benda yg mangi2 sggup berhijrah,,tp tang hijrah yg sebanrnyee kompem wat2 ingt jerr..hmmmm alahaiiiiiii).




    Dah puas wat baik..dah puas dgr kate..(ikhlas k sume tuh..)..last2 en.suami operrr..."nk perfume tak?"..hmmm terkulat2 senyum aku nih..(bagai disorong2kn bantal time tgh mengantuk nihhh)..u..i nk la..of couse...(tk sia2 subconscious mind nih..)cam tau2 jer kn...


   so g la aku n en suami ke pavilion KL tuh...jalan punye jalan,aku sudah tertarik dgn bau nih...bagi aku sngt sweettt ,n nak cuba menamatkan penghijrahan dgn bau nih....suka n tgk la brapa lama lak bau nih bertahan dgn aku....my sis pon dh tertarik dgn bau nyee..mgkn u all suka  n nk try..tp ikut jugak la citarasa u all k...bg aku ...aku sudah jatuh cinta....






                                    my new perfume..JIMMY CHOO


                                           JIMMY CHOO






well masing2 kan ader minat n kesukaan sendiri...tp nih first time aku mggunakan perfume dr nama laki2....klu tk silap dia nih pereka kasut terkenal kn ....tk kisah la..tp bau perfume nih aku dh mula suka.....

No comments:

Post a Comment