Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 1, 2013

sedapnyeeee...dapat makan kau lagi.....

assalamualikum...




           Hmmmm sedapnyeee dpat makan kau lg....kalau nk makan kau mesti kena g kl....puas makan kau nih..sampai kau pon dah jadi faverettttttt satu family aku.....dari aku beli kecik2 terus aku beli besar2......sbb kau nih terlalu sedappppp.........tp jauhnyeeee aku nak kene redaj jalan sesak2 semata2 nk kan kau nih.......


          napelaaaa...kau ni sedap sngtttt.....napela ko nih tk de kt area umah2 aku nih..huhuhu nmpak sngttt cerut mana aku duduk kn.....tp tk pe..aku puas sbb dapat kau........









                                 
                                     sedapnyeee..engkau nihhhh....



                             

terliurrrr nmpak kau nih..dari jauh dh memanggil2 aku..lantas kaki aku terussssss je malangkah ke tempatmu...hahahhaa dh mcm apa la plkkk.....





     Dan orang pertama yang merasmikan kau dulu adalah "dia"........sampai2 je umah tk sempat mandi..terus "engkau" dicapainye....walhal baru 15 minit balik dari dinner untuk memenuhkan perut......nmpak kn betapa kau tidak ada yang menolak walaupon perut kekenyangan.......





                           

No comments:

Post a Comment