Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 27, 2010

~~Dulu Dan Kini~~~~

~~assalamualikum~~


dlu2 mase aku mula2 nk berjinak2 menghias wajah dlm erti kate lain makeup lerr..aku nih suke tgk klu pompuan2 ni bermekup...setidak2nye...ia menambat ati laki korang kannnn...uppsss itu yg penting sekali k...bkn untuk tatapan org lain k...yg penting ati kiterrr...
dulu mase mula2 mase kijeee..maner ler ader fulusss yg bnyk knnn....so aku ni pon paki ler produk atau alat makeup yg level bajet aku jerrr..tp weiiii hasilnyeee memuaskan tau..ala bile pakai sbnryeee bg aku la knnn same je dgn yg ader jenama sikitttt lerrr....dlu aku pakai nih jerrr.................



jgn pandang rendah k..hasilnyeerrr aku sngt sukee.....smpi sekarang pon aku still guna jugak bila aku terasa nk mgunakan dia.....aku pon ader gk cube jenama nih MAC bg aku same jerrr..tp aku lg suke SILKYGIRL nih...senang nk cari..smua WATSON ader....tp MAC plk jauh tul aku nk mcari bile dh mnagih mtk diganti.... 








tp klu korang nk cube pon bgus gak..leh ler merase jenama yg tknal nih....tp kpuasanyeee tpulang pd korang sendiri...dn sekarang aku mmg mgunakan ini..bila dh abis nnti tk de ler aku ganti lg..ni pon just nk mcube...tp ko SILKY...tetap dihati aku....lg satu benda alah ni.....aku cukup tk puas ati bile guna...entah aper yg best pon aku tk tau....mahal gilesss...(bg aku mahal lerrr..)tp tk de aper2 pon...en suami pon ckp mcm tk nmpak aper2 perubahan jerrr....korang dh guna...aper yg korang rase erkkk..????mcm AIR KOSONG jerrrr....korang mesti tertanya2 aper benda alah yg aku bebelkan nih kan....ha ni ler benda tuh.......





Gilessss aku knnn.....punyela model2 antabangsa yg guna produk nih,kne kt aku tk de hasil..(ke mmg muka aku nih tk sesuaiiii)yelerrr sapo la aku nih....nk bebnding model2 knnn....eleh dorang bebayar..dh tu cri yg cun2 mmg ler org teruja nk guna...cube ko bg aku..hahahah porak peranda lerrr jwbnyeee..silap2 tk de org nk cube bile tgk aku modelnyeee..wakakaka....

actualy aku nih...mmg jenis yg suke mencube sesuatu yg bnyk mdapat smbutan....klu kluar je iklan dlm TV....heheheh dlm ati  nih dh bbisik2 nk mencube....aper2 pon korang sumer leh ler cube..kpd yg dh mencuba...apa hasil korang...?????dn kepada yg belom mencobe...cube2 kan lerrrr.....byeee slmt mcubee...klu muka korang jd mcm jln TAR jgn salhkan aku lak.....heheheh(harap2 korang klu mcube hasilnyeee sngt memuaskan)mgkn untuk aku jerrr yg tk sesueiiiiiiii.......

No comments:

Post a Comment