Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 27, 2010

~~~Yang maner satu...~~~~

~~assalamualikumm..~~


   Yang maner stau pilihan hati aku nih...risau pon ader gak nih....dh berhari2 aku memikirkan aper produk yg patut aku pakai untuk membersihkan sgala kekotoran yg melekat kt muka aku nih....(entah aper camical yg dh berkampung kt kulit muka aku nih)kulit muka aku nih tk la teruk sngt tp kalu cik jerawat tuh dh kuar(kne lak tgan aku yg gatal nih)alamtnye akan mninggalkan kesan yg agak lama untuk ia brambus dr tapak kulit muka aku nih.....

Korang pnah pakai produk FELISA tk...?????aku sins dr sekolah tlah mgunakan produk ni...satu set lg weiiii....korang byangkan dr zaman sekolah k..zaman aku form one lg...nasib baik mama aku nih jenis tk kisah hal2 pjgaan muka nih...so dia la tiap2 bln tpakse membeli..bkn aku tk nk beli tp al maklumlerr sekolah lg knnnn...setelah aku pakai produk nih..hasilnye sngt memuaskan ati aku..korang bayangkan dr mula muka aku nih asalnyeee dh mcmjln TAR...berminyak n bjerawat..(biasalahhh budak sekolah..mak aku kater kuat berangan...)

    lpas aku pakai hasilnyeee muka aku langsung cik jerawat tk berani nk bkmpung kat muka aku nih..aku sngt puas ati la weiiii....tp setelah sekian lama ko btahta di hati aku,tetiba aku terase mcm nk berubah angin ker produk lain....antara produk yg aku nk cube adalah..............................


                                                             natasya gold


dlm ati aku nih dh berbunga n bkobar2 nk pakai benda alah nih.....ader sesape dh mencuba produk nih tk...?????mcm ner hasilnyeeee.....????klu paki ader tk kulit muka aku nih akan bercahaya seperti GOLD????wewiiittttt........

                               DANNNNN selamt tinggal produk kesayangankuuuuu............





No comments:

Post a Comment