Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

~~~Matakuuu....yg lainnn~~~

```assalamualikummm...``


korang penah tk cobe pakai contens lens... ????aku sbnarnyeee dh pnah pakai zaman dolu2..hehehe..warna biru lg(dh mcm kucing siam dh)aku tgk...actualy...en suami pon dlu mula tpikat kt aku nih sbb dia kate aku nye...mate warna biru...hahaha..lawakla syggg....tp kn ramai yg pakai warna biru nape aku lak yg dipilih...(huhuhu itu namanye jodoh)smpaikan org kenal aku dgn mate biru...ader tuh masa aku g ekspidisi tasik chini...ranjer2 sume panggil aku...korang tau aperrrrr............................(si mata biruuuu)korang tk tau azabnye aku nk pakai benda alah ni..tp degil gak nk pakaiknnnn.....("huh awk ni mmg degil")kate en suami....


Lama gak aku m'abdikan benda alah ni kt biji mate aku....aku suke sbb org lain tk suke..(mak n rmai gak yg kate biru sngtttt)lantak korang laaa,jnji aku sngtttt sukeeee....yg penting en.suami suke sngtttt..(mase tuh lon jd en suami.....)heheh entah2 dlm ti ko en suamiiii....(apo la org melayu mate biruuuuu).....tp aku tk kisah yg penting mase kite kuo jenjalan en suami puji sngggttttt...huhuhu.

agak lama gk aku paki smpai tarikh expiet pon aku tk perasannnnn......ko tau aku pakai smpai biji mate aku nih gatal2 n merah....tu sume sbb aku tlalu suke pakai smpai tlupa tarikh luput benda alah nih....tahap gatal tu bleh dkatakan gatal tahap GABAN...n merah dh mcm kucing siam naik antuuuu.....eh kcing siam pon ader naik antu kerrrr...lantak laaaa...lebih kurang mcm tuh laaa merahnyeeee...smpai berair2...

di sbbkan terlalu merah aku pon cuak la gak kn....buatnyeee aku bute tetiba kerrr...kne cancer mata kerrrr(nauzubillah)........akhirnyeee ke tong smpah gak benda alah nih....nowwwwww setelah hmpai 4 thun aku mninggalkan benda alah ni tetibeeeeeeeeeeee"kak...ko nk tk ............. nih,aku paki tk sesueiiii....aku kne guna yg BIG EYE nyeeee"dlm risau tu aku amik gak lerrr(degil kn aku nih....tk serik2)aku pon tk blengah dan2 tuh gak aku m'abdikan benda alah nih dlm biji mate aku lg...(pnah gak aku suarakn pd en suami....dia kate pikir dluuu..)blom abis pikir aku dh paki dh en suami uiiiii....(bini ko nih mmg degil knnnn).....dn nila hasilnyeeeeee...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




hahahahah..............hamik koooooooooo.....(sbnrnyeee benda alah ni warna kelabuuu...)apo kne tah jd warna biruu...ahhh rasak laaaa benda FREEEEEE......weeiii aku harap tk jad apo2 la bila aku paki nih....mula2 paki td trus berair biji mate aku....cuak weiiii....bwatnye lerrrr tetiba.......

Dannnnnnnnnnnnnnnnnn........................


  nila hasilnyeeee bile aku paki n full gmbo akuuuuhhhhh.....






    

weeeeeeeeeeeeeeewiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.......alamk tmbam lak muka akuuuuuu....................rasak la korang errkkkkkk.....     

3 comments:

  1. nape mata ko nmpk cm sebelah biru sblah kelabu????

    ReplyDelete
  2. aku nampak sume pink. mate ko salah ke mate aku yang pink?

    ReplyDelete
  3. cenorrr...yg biru ko nmpk yuh sbb kne flsh
    kot..sbnrnye kelabuuu...

    k na..sah mmg mate ko yg prob nih kak..hahaha

    ReplyDelete