Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 10, 2010

```KAFTAN.....suke2 sngtttttt````

```assalamualaikummmmm...````


wah..arini aku nk citer pasal kaftan....korang kompem sumua pakai kaftan kn...???actualy benda nih org pakai kt uma,ofcouse untuk djadikan baju tidoss... .tk tkecuali aku kn...aku tk tau knp dlm bnyk2 bju tido..bju kaftan nih jugak jd pilihan aku..???bleh sesape bg tau....???untuk pgetahuan korang la knn..bju ni mjadi satu kepantangan kpd en suami..."awk jgn paki bju kaftan tau mase tido..coz abg tk suker lerrr...,dh nmpak mcm antuuu n mcm pompuan malas jer"ha tu la acap kali en suami ckp....tp aku suke mcm ner nihhh...????bg aku kaftan ni selesa bila dpakai...(ni sume mama aku lah yg perkenalkan..)so.....jawapannyeee aku balun jer pakai walaupon en suami tk suke....(tp ko pakai tuh bio ler cantik2 knnn siap wangi2 lagi)akhirnyeee en suami pon diam jee bila tgk aku tetiap mlm nk tido mesti pkai kaftan nih....






kebetulan member aku bru blik dr TERENGGANU(negeri yg kaye dgn batik)..smpai tiga aku kirim kt dia...walhal 2 minggu sudah aku dh beli dh kaftan nih kt PLAZA ALAM SENTRAL...tp dsbbkan aku sukeee,aku kirim lg.tp korang jgn salah phm erk..bju ni dr terengganau bkn dr plaza alam sentral tuh(hahahah)kt sana corak bati nye sngt cantik2...tu yg mbuatkan aku suke...

bleh dkatakan semua fmly aku pakai bju nih....lbih2 lg utk mama aku,makcik2 aku n tk lupe nenek aku...(selesa ko angin senang masuk)nk .....pon senang just selak jer..wakakaka.....ahaks..tu tpulang kt korang erkkk... .klu korang dh paki ni jgn plk korng gayakan tuk g keje ker...atau function2...tk sesuaiiiii k.ade lak nnti yg panggil korang lagsuaiiii.kaftan ini direka hnya untu tido..aku ulanggggg untuk tidooooooo....!!!!

ok ni adalah antara corak yg sempat member aku tuh pilihkan tuk aku...(TQ K SAL)....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
corak paling aku suke


warna ijau .blakag corak lain k



warna purple

                                                                                                                                                             



weiii klu dh g jaug kesana tk kan kaftan jer knnnnn.......alolololo..mestila ader yg lbis penting..dh tentu kopok leko....sedap kn...utk ilangkan kempunan korang ni jer yg aku dpt bg...heheheh...






ni je yg tinggal weiiiii...yg lain sume dh masuk perut aku,cenor,n k sal.....smbil sembang2 tk hengat rupanye dh tinggal nih jerrr...jd la kannnn...dpt gak ilangkan kempunan korang....hikhikhik


ha.........lg stu benda alah ni..kalu sesape yg g ke pantai timur mesti tk tinggal beli benda alah ni...aku pon pelik..tp mgkn dh jd kewajipannnn benda nih mesti teselit 3 4 dlm beg knnn...mmg sedap sngt..kiranye tk sah lerrr klu tk de benda nih....yg mushkil tuh..dlu beso..skrng sikit jerrr(bak kate secubit grm..btul ker...)korang tau aper dia....ha ni la benda tuhhhh
.
.
.
.
.
.
.
.













aderrrrrrrrrrrrr lg cube korang teka apa kan ini..................












ceettttttttttttt....bkn o'ook k.....tp benda ni namanyeee....buah asam....tp kite zaman2 skrg dh jd asam jawa....sedap tau....yg paling aku suke mase nk kupas kulit nye.....kasi pusing sikitttttt....
apapon best kn kt malaysia nih.....mcm2 ado........... .

No comments:

Post a Comment