Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

```g IKEA```

``assalamualaikum```

ok dlm2 aku dok jage si adik yg dh kompem kene DEMAM CANTIK tuh(demam campak),adik ipar aku dtg la kerumah..pln kitorang dh lama tp 2 mggu lpas dia dh dtg tp tk smpai umah aku...coz dh hampir smpai terpakse la dia patah blik ke johor sbbnye bapak mertua dia(bapak laki dia)tetibe je jatuh sakittt...punah harapan ko NO nk menyoping kt sini...

tp tk pe..klu aku kate nk mesti jd knnn..so aku pakat lg dgn dia...jd alhamdulillah tnpa ader halangan dia satu fmly telah smpai ke rumah aku pd mlm jumaat tuh..esoknye dpatla ku g shoping kat IKEA tuh...(walaupon si adik demam cantik)weiiiiiiiiii aku tk bwak la si adik nih...aku pos kn dia pd mak aku jap..sementara ibumu ina nk merambu jap...(dlm ati risau..shoping pon tk best)

esoknye aku bwak si kakak je g shoping kt IKEA n THE CURVE....coz kakak demamnye tk menjadi....(bleh la ko ikut ibu kn kakak)aku nih tk la kaki shoping sngtttt ader la aku beli kt IKEA tuh tp tk la bnyk..ckupla dr tk de langsung...adik ipar aku lak dtg jauh2 cume beli bekas makan bby...(hmmm klau aku lebih sikit la knnn,bru berbaloi2 ahakssss).rupanye adik ipar aku nih tujuan dtg IKEA nih korang tau nk cari aper.....?????KARIPAP IKEA ok!!!!tp mmg best karipap ikea nih...
lepas korang kuar je dr kaunter bayaran kt ikea nih..korang akan nmpak rmai org beratur panjang kt depan tuh..haaaa.....kt situlah karipap ikea nih dijual.....(aku pon dh jatuh cinta kt KARIPAP IKEA ni)karipap dia bkn mcm karipap yg org jual biase ni k..karipap dia BESARRRRR PUNYEEEEE....!!!!!

heheh tk sempat nk amik gmbo la..coz mase mkn tuh tk hengat nk kuarkan kamera....korang g je la sana mesti coba k....ala IKEA sume dh g knnnn............ha coba try KARIPAP IKEA!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment