Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 6, 2011

``ilang RM400.00``


```assalamualikum....``


             ha ni sorang lg,semalam mak aku ngadu la ngan aku....arituh ader la org nyantor air mineral(maklumla mak aku ni bukak kedai)so kat kedai tuh mak n adik aku yg ni la yg menjaga kedai tuh....adik aku sorang nih mmg sngt cuai...nape aku kate mcm tuh????sbb wallet dia bleh dia letak sepah2(ko inagt zaman skrg nih org sume baik2 kerrr).
             dia nih aku tk napikan mmg suke makeup(buktinyeee...lorang tgk la sendiri hasil makeup dia tuh....)so tiap kali g toilet makup...duduk kejap makeup,so nk dijadikan citerrrr...bila sudah makeup bag n wallet sudah lupa mau taruk balik itu tmpat yg selamat...(cuaikan)so org yg dtg anto air mineral tuh plk KELINg(korang sedia maklumla klu keling nih kan)
              sambil2 dia menyusun air mineral dlm kedai mak aku tuh sempat gak KELING ni songlap duit adik aku....(singgit pon tk tinggal).habis sume RM400.00,duit singgit tuh tk tau la brape bnyk...(kayo ko keling..)patutla ko kuar dr kedai mak aku ko senyummmmmm lebarrrr.sbb ko berjaya songlap duit... .minah ni punyela nangis....(tk pe la nana dh bkn rezeki ko)nnti akku bg blik erk...kesian ko tgk dia nih....dia nih la yg bnyk mnolong mak aku,anto mak aku sana sini(yg lain bukan tk membantu)tp dia je yg duk umah ngan mak aku so dia la yg bnyk masa dgn mak aku.soit kan keling nih,moralnyeeee korang jgn la cuai bab2 duit nih k.org sekarang nih gilakan duittttt......

p/s....leh tk jagekan anak2 sy..?nnti sy bg upah 1 jam RM200.00,sy n suami nk g membeli langsir tuk umah bru...kalo ader dak2 kecik nih tk dpt la nk membeli n mbuat pilihan....

No comments:

Post a Comment