Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

``sabtu with en hubby``

```assalamualikummmm....````




ok ari sabtu arituh akutk de ape2 aktiviti so aku telah pon mghabiskan masa aku (sudah tentu)n masa en suami aku (yg sepatutnye kije)aku heret my sayang g ke ALAMANDA semula..gila tamak kn aku...huhuhu...(tq en hamidee haron coz sudi melayan kerenah isterimu ini)
                 ari jumaat tuh kn aku bkenan kt satu benda dr GUESS nih so aku tetep dapatkan tp masa ari sabtu la with en suami....(TQ abg coz untuk semua pd ari santu itu)....


                      benda yg sama mcm dlm gambo nih tp warna je lain..aku nyerr warna itam....


            benda yg sama jugak tp warna jugak lain..aku telah pilih warna hijau coz kamar beradu aku kn warna hijau...huhuhu....tq..time kasih daun keladi esok n bila2 leh blanja isterimu lg....

No comments:

Post a Comment