Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

``untuk umah baru lg```

``assalamualikum..````


ok umah baru kn tajuk aku..????huhu sbnarnye dh hmpir sebulan aku pindah n duduk umah baru nih,sume yg perlu ader dlm umah nih telah pon disediakan..alhamdulillah....dr brg2 kt dapur smpai la kt bilik..sume telah dipenuhkan....cuma ader satu port yg aku lom pnuh kan lg ..iaitu ruang tamu...


               Bapak kebal kn aku...duduk atas lantai yg sejuk tuh tanpa sofa...hahaha aah mmg aku lom beli sofa lg..coz en suami tk jumpe yg dia bkenan...so umah aku mmg kosong k.kalu korang dtg jgn tkjut k korang kene duduk atas lantai....hahahah(senang gak ank2 aku berlari...)
      
  puas aku pujuk laki aku coz aku dh tk tahan duduk atas lantai yg sejuk nih coz PUNGGUNG aku yg cantik nih dh meronta2 mtk duduk tmpat yg lembut(tk penyabar gak punggung aku nih)....dan bila laki aku kate ok jer....yabedabedu.......dpt la ganti sofa bru(yg lama aku dh lantun kt ruang tamu atas).puas aku n en suami mencari dan akhirnye....kami telah bkenan n trus order yg ini....




cuma aku telah order warna coklat slow..... warna itam nih dh biasa sngt kn...knp kulittt????coz aku sngt suka n senang bg org2 mcm aku nih yg BNYK MASA n ader dak2 kecik nih...lap trus ilang tnpa ader kesan...set sofa nih lom smpai lg coz aku bru beli semalam...klu warna itam mmg ader tp dsbbkn aku nih TAK CEREWET...aku mtk warna coklat slow tpaksa la orang tuh oder kn dr kilang...n akan smpai lpas raye cina katenye....tp dia cuba anto lebih awal dr tarikh tuh...


tq lagi sekali to en suamiku....senang2 blanja lg...

No comments:

Post a Comment