Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20, 2011

``Tahniah dan selamat pengantin baru juga``

Assalamualikummmm.....






               Ramai betul yang melangsungkan hari bahgia kn hujung2 tahun nih...19/11 arituh my kawan satu opis @ k sal n pasangannye bahri...melangsungkan perkahwinan n majlis telah di adakan di dewan orang ramai di  taman seri nanding,hulu langat...majlis tuh jatuh pd ari sabtu.



          Keesokannye plk...pada 20/11 kwn satu sekolah rendah merangkap jiran satu taman umah aku(umah lama mak aku) pulak melangsungkan majlis perkahwinan.alamt nye selama dua hari itu jugak la aku n mama aku menggantungkan periuk n duty utk masak memasak...hehehe



       Dan tahniah kpd kwn aku sorang nih namanye Mohd Nizam...kwn2 dia skrg pggil dia BULAN..tp masa zaman aku sekolah2 dulu kitorang panggil dia BEAR jerrr....nama bulan tuh tk tau la knp... mgkn sbb muka dia mcm bulan kot...tp yang kitorang kwn2 sekolah pggil dia bear sbb dia tembam mcm bear masa dak2 kecik dulu..dulu tk la tggi sngt aku tgk...tp skrg.....tggi....



          Tahniah..n selamat pengantin baru n semoga kekal hingga ke anak cucu.....


majlis umah pompuan



No comments:

Post a Comment