Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 11, 2012

raya 2012.....weeeiii

                                                       


       


assalamualikumm....


Lama nyeeee tk jengah2 kt blog nih...bln pose dgn blog aku skali pose....ok rasanye tk terlambat lg kot aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.....mcm biasa n sama gak mcm korang2 punye raya....cume tahun nih dh pandai berjimat la bg persiapan raya...tahun2 yg lepas tuh bkn tk jimat tp mcm sakan nk beraya...

     Mcm biasa,mcm tahun2 yg lpas...aku still blik beraya kt kg my hubby la kt semerah batu pahat johor...bezanye kali nih aku blik lewat sikitttt je,org dh berpusu2 blik kg,aku n fmly plk baru nk bershoping...last minit ni la jdnye...warna tema raya pon dh lari...sikit je..tp masih dlandasan yg satu..

      Blik kg sehari seblum raya,so sesmpi je kt kg tuh..trus "sensengg"lengan baju,menolong apa yg patut kt dapur tuh...gotong royong..akhirnyeee siap jugak..n mlm raya tuh shoping lg..hmmm ntah bila la nk bhenti shopingkn....o o o o selagi allah bg aku bnafas.shoping moping nih dh jd acara wajib aku...



                                          
                   ni gambar aku satu fmly n mak mertua aku masa beraya kt semerah..



                                       
                           ni fmly hubby aku,biras n adik2 ipar serta anak2 buah...


                                        
                             pengantin baru...masa ni klu tk silap dorang baru kawin 3or 4 bln mcm tu
                                        (yg lelaki tuh adik pd suami aku)


                                      
                             fmly adik ipar plk....masih dlm pantang dia nih masa tuh...bby second boy jugak



Dan aku saje je nk kongsi gambar2 acara wajib pd sume manusia kt muke bumi allah ni....pd yg masih ada mak pak tuh ni la acara sepatutnyekn tetiap hari n paling bermakna bila pg raya....



                            



Nk letak gambar my hubby yg bersalaman dgn mak dia tp....ilang la plk gambar tuh....sorry erk wak..sy gantikn gambar saye...


          Dan ni sebahagian dari family yg sempat blik ke kg utk beraya bersama....


                      
                               sebahagian family lelaki yg ada.... 


                             
                                   sebahagian family pompuan yg ada...


Akhir skali....selamat hari raya....korangggg...


No comments:

Post a Comment