Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 27, 2013

Akibat beli sesuka hati....

Assalamualaikummmm.......



           Dengar macam biasa jerkk kn....kalau tengok rasa macam nak gelak pon ada...tp yg membeli nihhhh...lagiiiiiii sakit hatiiiiii.......hampeh! citer haritu la...nak kongsi rasa sakit hati aku(korang rasa apa..rasa nak gelak je kan..kompem..)

          Bila dah coti lelama(bersalin)dok puas jaga n melayan kerenah si bambam...sampai la saat kembali bekerja(bnyk tuntutan hidup ...).Jadinya rasa la bersemangat tuh untuk masuk kije..(walhal sbb dh keboringan..).so perkara utama yang WAJIB disediakan untuk hari first bekerja,adalah membeli segala keperluan diri untuk kepuasan diri.....dalam masa sarat 9 bulan tuh mmg tahan napsu je aku nih dari menyoping...g memana just tgk je org bershoping...!!!

          Nak membeli bukan tk bleh..bleh sesangat...tp rasa mcm nk membalasnye lepas habis berpantang!Bila diberi aje lampu hijau..apalagi terus bershoping mcm hapa ntah...itu nak..ini nak...last2 suma skali nakkkk.....boleh??rakus,bila napsu setan dh menghasut.....nasib baik sedar, kalau tk...........huhuhuhu....KAYAPPPP...!!

           Perkara pertama aku adalah tang kaki..a.k.a kasut la kan.harusss la bertukar bila kaki yang kembang sudah kembali kuncup seperti sediakala..kuncup ke..???puih.. .Aku ni mmg cerewet tang kasut...so abis laki,adik2 aku n mama aku pon aku heret sama g cari cinta hati aku a.k.a kasut.....masuk kedai itu..kuar kedai ini..masuk kedai ini..kuar kedai itu..sume aku tk berkenan..kalau ada yg berkenan pulak mesti saiz tk de..(bkn kaki aku gabak erk..tp saiz normal mcm aku mmg cepat tak de saiz).Sampai naik bosan dh sape yang jd eskot aku....

          Dari sebesar2 soping komplek sampai la sudahnye ke GIANT aku mencari...yang lawaknye..kat situ la pulak aku sambar...pelikkk...bknnye kt shoping komplek yg besar2 tuh tk de GIANT nih...haiiii laaa...memang saje je kan ko.payah sungguh...bila dah ada yg ok,tk pikir2 lg dah terus je g kaunter bayo...

           Balik umah dengan hati yang gumbira..yea..yeayyyy kasut dh dpt... .Hari first terus je melaram kasut baru....yang sakitnyeeee hati pulak tuh,baru tk sampai satu hari,sengah hari je kot,kasut yang aku sangka akan berkhidmat untuk aku tuh jd gini........






                             


            Arghhhhh.......sakitnye hati aku......harus ke jadi mcm nih....!!!!btul2 hampehhh...... .Yang tk tahan tu bila dah di gam dgn gam gajah,esoknye sebelah pulak jd mcm nih gak...hari first tu belah kanan,hari kedua belah kiri....saje ke apa kn...???kan..kan....

            Tak berlengah bila dh dua2 belah jadi gini,terus wassp gambo kt laki aku.....dia gelak,aku tahu..walaupon tk nmpk depan aku...pastu dia bleh sekolahkan aku.."beli baru je awk...sbb tuh biar kluar besar sikit modal pakai lama.."

            Pelan n berhemah je dia sekolahkan aku.....tp makan dalam jugak.Last2 aku lemparrrr  je kasut tuh kekdahnyeeee.....baru 2 hari beli dh ke tong sampah aku lontar....sakit hati tgk kasut murah gini.....dh tu tk beragak kn aku..muranh nye pasal skali dua aku sambar...bwat masa nih yang satu lg tuh aku rasa dia sanggup berkidmat untuk aku....

           So lepas nihhh...memang takkkk laaaa untuk kasut jenama gini......cap ayammm!!!

No comments:

Post a Comment