Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 26, 2013

Birthday my love princess....NUR ALEESHA ADRIANA

Assalammualikummmm........


      Hmmm ibu nk nyanyiiii la utk kakak..boleh tk..???tk boleh..??alaaaaa....boleh laaaaa..... nk nyanyi jugakkkkk......1...2....3......."happy birthday to you....happy birthday to you....happy birtday to aleesha...happy birthday to youuuuuu....."

      Hihihi muahhhhh.....3 ciuman untuk kakak.....Selamat hari lahir untuk kakak...semoga di murahkan rezeki mu,di limpahkan ketenangan dalam hidup.....semoga panjang umur....dan semoga menjadi anak yang membanggakan ibu n ayah dan anak yang solehah......

      Bila tengok kn si kakak nih....rasa mcm baru je lagi aku beranak kan dia...tup2 dah 6 tahun dah umur dia....dan tahun depan 2014 pulak dia dh masuk fasa baru...bersekolah rendah pulak....jd birthday dia tuh aku wat simple je..kebetulan masa birthday dia tuh kitorang balik kampung..so aku dh plan ngan laki aku mtk adik dia a.ka mak uda nye tuh utk tempahkan kek impian dia tuhh....si kakak nih tk tahu pon....

       Yang klakornye tuh...hari birthday dia tuh,pepagi lg aku dh wish kt dia happy birthday...tp ayahnye tk lg..sampai sudah pon ayahnye tk wish2....bila dia tgk ayahnye tk ckp apa2 pon,masa aku wish tuh muke dia leh lak selamberrrrrr jer...mcm bkn birthday dia plk....bila aku ngadu ngan ayahnye...barula ayahnye wish birthday..(ayahnye ckp..mmg saje tk nk ckp...nk suprise la konon).Bila ayah dh wish je..muke terussss senyummm..pastu asyik tnya kat aku.."ibu arini bday kakak er???"haiiiii laaa....abis yg dari pg ibu ko ni wish tu hapa..???hadoiii..mentang2 la....anak ayohhhh....


                                

     Nila kek birthday kakak(princess)katanyeee....hmmm comelkan...warna pink tuh wajib ada...peveret colour dia...kembang semangkuk baju dia.... .Tp masa wat birthday dia nih...si kakak ni tgh demam plk...nasib dia cool je...masih leh senyum....tp mkn je tk brape nk lalu.....

      Utk side belah laki aku..kitorang wat kn birthday si kakak kt restoran steambot jer..lg pon tk tahu nk wat kat mana lagi...BP tuh tk bnyk tempat makan..bila tanya memasing,sume ckp gituuu...klu tnya aku mmg aku jwb lg tak tahu la sbb opcoz la aku bkn org situ....

 


    Birthday girl yang tengah demam,tp masih leh tiup lilin sume....selagi ada rezeki dan berkesempatan ibu n ayah ko nih tetap akan wat kan majlis yang penting utk setiap anak2 kami...seronok tgk anak2 senyum meleret2....dan yang best nye tuh..dorang akan kiss kite bnyk2 kali n ckp tq ibu..tq ayah....terharuuu...eh eh eh eh...sape yg terharu nih makpak ke anak nihhh....


                           


                             

                          Bacaan doa kesyukuran dari ayah untuk anak daranyeee.....



  


   Ibu yang dok tolong kakak potong kek birthday..kekonon dh potong nk di agih2kan la kt sume..tup2 kek yang aku potong tuh hancurr....alahaiiii.....aku nih mmg tk pass tau dr dulu lg klu nk potong2 kek nih...klu tk sengettt,hancur la jwabnyeee....makanyeee...silalah amik alih tmpt aku utk potong kek tuh.....


                                   

   Walaupon demam...tetap mantain pose k..itula kakak....ha....nmpak tk?si pemotong kek telah bertukar tangannnn...bila dh tgk hampir hancur je kek yang aku nk potong tuh...laju2 aku suruh adik ipar aku ambik alih....ibu ko nih mmg tk leh klu nk potong memotong nih...


                    

       
               

                   
  Nampak tak apa yang kakak mkn..????tu je pon yg dia lalu..dan mlm tuh itu jela pon yang dia mkn...mee steambot...yang lain dia tk lalu sbb demam....kesian birthday girl nihhhh...
                     

No comments:

Post a Comment