Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 23, 2013

konvokesyen UUM...adik ipar...

Assalamualikummmm......


     Lama benor rasa tk citer dalam blog nih..bkn tk nk citer tp bila rasa nk menulis,tetiba mood ilang plk..so alamatnyeee...layan games je la... .Citer nih n kejadian nih dh berlalu dah pon..tp nk kongsi saje dlm blog aku nih,mencari mood tk dtg2....


       Arituh...eh,minggu lepas...,eh ujung bulan lepas...hihihi..kitorang dok reramai g follow adik ipar aku nye konvo(adik laki aku).Nunnnnn........jauh disana...kt UUM tuh..sintok kedah.Saje jela join FIL laki aku g meraikan hari bersejarah dia....pastu dah kebetulan lak kene bulan cuti sekolah..hahhh..mmg dh kene sngt la tuh kn..mmg masa untuk family aku g bercuti....

      Tahniah la untuk adik ipar aku..a.k.a Nor(nama yg aku pggil coz sebaya) ataupon Mak uda..panggilan dari anak2 aku...berbaloi2 la penat jerih selama 5 tahun....Bachelor of public management.......since dari dia anak dara sampai dh anak dua....hilang penat kn nor dpt genggam ijazah....Tahniahhhhh......



                                



                            

          Ni bergambo dengan husband dia...n kt blakang tuh..nmpak tak...??????mak mertua sy tgh pegang anak dia la tuh...hmmm dr anak dara kn sampai dh besar dh si kecik ferus nih....hmmm esok besar genggam ijazah mcm ibu gak k....




                           

          Eh...eh..eh.... macam kenallll jerrr.....hihihi tu husband kesayangan saya....hihihi amik berkat katanyeeee........

No comments:

Post a Comment