Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 16, 2013

shushi time....ok gak layan...

Assalamualaikummmm........


      Shushi......hmmm aku ni bkn lah peminat benda alah nih...tp ramai sebenarnya org melayu kite yang memamg layan benda nih dan ada jugak tuh benda alah ni menjadi makanan kegemaran dorang....bg aku pulak,benda nih mmg tk masuk la dlm senarai n bkn selera aku..(dulula...).

      Bagi aku masa tuh...shushi nih cantik dan comel..itu je.Untuk aku telan benda nih belum sampai seru kot...heiiiiiii bnyk lagi makanan yg boleh diterima tekak nih.Laki aku memang peminat shushi....penah jugak la dua tiga kali dia ajak g makan shushi nih....yelahhh dh namapon makanan yang dia minat,harusssla aku" mengikuti"citerasa dia kn....

      Mencuba jugakla menelan shushi nih..ya ampunnnnn rasa nk tersembur kluar je shushi nih dari mulut aku...tp demi suami terchentaaaa ku,aku telan gak la walaupoonnnnnn.....pastu menitik air mata menelan shushi nih....(teruk beno la pulakkn...mmg btul pon nk terkeluar blik)hoiiii apa da..... .Sebelum2 nih bila laki aku ajak g mkn shushi nih aku dok sesaja dediam tgk dia makan(meneman jela...)tp entah knp arituh,memanggil2 je shushi tuh aku nengok..so tryla kn...dannnnnnnnnnnnn...itu jugakla kali terakhir makan shushi dengan laki aku...(serik nk ajak aku).

      Nak dijadikan citer....bulan lepas arituh...aku n member2 kat opis g la menyopping..terapi diri katanyeeee......bila dh lapar tuh kekonon nk g la mkn...skali hamikkkkk....permintaan dari member2..."kite lunch shushi la....best jugak"nak tak nak melangkah jugakla masuk shushi king tuh...duk dediammm je...member2 yg mmg hantu shushi dok order itu ini....try mcm2 shushi yg lalu.Abisss....bila dh sume member2 dok telan benda tuh,jawabnyeeee harusla aku meneray shushi tuh....amik shushi yang nmpk sedap n cantik je....tp lama aku tenung sebelum terus telan benda tuh....

    Entah kenapa kali nih tekak aku boleh plk terima benda alah nih.....("mungkin jugak sbb otak aku dh set cantik..kene try shushi nih,klu tk bila lg...")hmmmm layan gak shushi nih ropanye....rasa dia ok la..bkn sume sedap ok sbnarnye...shushi nih sejuk n masam2 sikit tp yang penting rasa segar la erk benda nih sbb baru.Caya tak...kitorang makan shushi nih cuma 3 org je..tp untuk hari tuh kitorang kene membayar RM150++....itu pon sbb member2 aku tuh mmg kaki shushi....sedap n aku jg kenyang sbb seronok tgk dorang menelan benda nih....

     Pastu bila balik umah,boleh plk ajak laki aku makan shushi nih...terkejut pakcik tuh...."sejak bila plk awk nih bleh terima shushi..???".....entahla..tp mmg nk lagi...hahaha gitu ropanyeeee bila cuba2 untuk makan benda tuh....kesannye.. .

   Bila dipikirkan balik..memang layan sebenarnye shushi nih.....tp masih blom boleh menjadi makanan kegemaran aku.......





                               

No comments:

Post a Comment