Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

~~~mood umah baru~~~

```assalamualikumm..```


ya allah bnyk nyeeeeeee sarang lebah kt blog aku nihhhh..hahaha lawak jeee..mane la ader sarang knnn...cume dari sehari ke sehari aku tgk blog nih tk beruplod2..tu yg jd bsarang...ok arinih aku ader la mood sikit nk mguplod blog nih..semalm lg aku dh coba bukak blog aku nih tp asyik salah je paswood(hahaha ni la gara2 dh lama tk meguplod blog) dn akhirnyeeee.......aku berjaya jugak bukak...korang tau ape yg salah...???bkn paswood ok tp........phm2 dh la...

ok bln nih aku nk bkongsi sikit la ngan korang kn pasal mood aku yg berbunga2....hihihi...aku dijadualkan kne berpindah kt umah bru aku nih dlm bln nih jugak k..tp yg bestnye..satu benda pon aku tk paking lg....tk tau mcm ner nk mula..rasak la....

seronok kn yela buruk2 pon umah sendiriknnn...mula2 aku mmg bkenan ngn umah ni..n trus laki aku boking tuk aku..lg satu alasannya sbb sngtttttttttttttttttttt dekat dgn tmpat kije aku......lg la laki aku suke..tk la susah ati dia memikir aku drive ari2..(korang jgn salah fhm..laki aku nih tk kompiden bila aku bwak kete...tk tau knp..)tp bila dh stereng kt aku sume tmpat aku redah dgn drive sendiri..tk tau nape yg susah ati sngt en suamiiii.....

umah aku nih tk la beso..n tk la kecikkk..tp ok la tuk aku satu fmly tggal n aku mbesarkn fmly aku lg..hihihi...umah aku nih dekat je dgn komuter UKM....so senang la sedara mara yg dtg nk g  KL...trun dr umah aku trus nmpak stesen komuter....
nila umah aku.....
.
.
.
.
.                                                         pandangan dr depan






                                                               ruang naik ke atas




                                                                 ruang tamu




                                                             bilik utama


                                          
                                               ruang rehat tingkat atas










huhuhu ok la tu kannnn..utk fmly aku yg bru nk bkembanggggg.....

No comments:

Post a Comment