Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 14, 2011

``happy aniversary..5...````

                 




assalamualikum.......

  Happy Aniversary for me....heheheh..ok bln nih merupakan bln yg paling happy utk aku n my hubby...coz bln nih jugak la genapnye 5 tahun usia perkahwinan aku dgn my hubby..EN.NOORHAMIDEE BIN HARON..(nk ic kerr)hahaha tk perlu la erkk...dlm usia perkahwinan yg dh menjangkau angka 5 nih..(heheh mcm lama je dh erk) mcm2 dugaan,halangan dn mcm2 lg la..(asam garam perkahwinan)yg aku n my hubby lalui dan akhirnye sume itu kami REMPUHI..(mcm hebat je bunyikn..)rasak la.tp itu sume dpt kami atasi..alhamdulillah..semoga hubungan n jodoh ini berkekalan hingga ke anak cucu...

   ooppsss lupa nk bg tau tarikh..(tk penting pon kt korang)tp of coz la penting bg aku kn...tarikhnye jatuh pada setiap 25 NOVEMBER setiap tahun k...heheh hadiah utk my hubby aku dh bg dh..awal2 lg..nape aku bg awal???

    mula2 tuh mmg nk bg masa tarikh tuh..kasi kezzuutann sikit la kn kekononnye...tp tk leh la,aku nih jenis klu dh beli trus je bg tk leh tggu2 lg..hadiahnye???biasa2 je..yg penting hati yg ikhlas kn sayangggg...tg penting kemana saje my hubby g..benda nih pasti sentiasa ader...mcm aku sentiasa ader utk kamoo...ahakkkssss.

  hadiah untuk aku..????ok kite tggu je la erkk...klu my hubby ingt..tentu dia bgkn..nnti aku kasi naik dlm ini blog k...


my hubby...

          tq..semoga ikatan perkahwinan nih akan kekal hingga ke akhir hayat.....
permata hati kami...

kenangan 5 tahun yang lalu...

No comments:

Post a Comment