Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 14, 2011

```kecik-kecik tido pon dh mcm bos...mmg pon bos kn````

assalamualikum.....


    untuk arini dh ingt dh pasworddd..insyaalah akan ingt(tuh pon klu semut tk ikut skali aku minum..)ader kene mengena kerrr...ok arini nye citer aku nk citer la pasal anak bujang aku yang sorang nih...arituh masa aku blik dr kije,aku tgk dia tido..so aku pon g la rapat ke boyan(buai) kekonon nk tgk la dak kecik nih....yela seharian kije..seharian jugakla meninggalkn dia n kakak duk ngan bibik jer...


     tiba-tiba.....tergelak gak aku mula2 k bila tgk stail anak bujang aku nih titon..."hmmm la adik...blom lg ayah serahkn bisnes pd ko..ko dh tjukkan stail tido yg sngt selesa tuh erk..".bibik aku ckp.."buk..adik mmg setiap ari tidurr nye begitu..,jika tk tidur begitu..tangannye begitu..dia ngak mau tidurrr".hahah ikut la dik...janji ko selesa..mcm tau2 je dia kn..selesa ker tidor mcm tuh adik..??dlm buai pulak tuh...

apa pon cara adik tidurr..mmg comel...
                                                       

No comments:

Post a Comment