Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

``Annivesary ke 5..jln2..n mkn2``




Assalamualikum......




     Yeahhhhh....alhamdulillah..25/11/2011 arituh genapla usia perkahwinan aku dgn my hubby...(sory lmbt citer....)so kitorang tk sempat nk g mane2 pon coz mggu tuh hari2ku teramatla sibuk...(menguruskan hal2 majlis kwin abg aku)hmmm dh mcm aku lak yg nk kwin kn...almaklum la..zaman aku dulu tk dpt nk memuaskan hati n nafsu berbelanja..lebih2 lg bila tgk brg2 kwin nih cantik2 n comel2 sumenyeeee....


  Mlm tuh sempat la curi2 masa kuar dating ngan my hubby...(tp bwak gak sorang minah nih)kitorang kuar dari kul 9.00 mlm smpai 4.00 pg..hahahhaha..yg penting happy n aku kuar pon with my hubby...ni ader sikit aktiviti kitorang mlm tuh...layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....






                                              


                         

                                                                             
                                                       ni my sis yg ituttttt mlm tuh





                                                        


hmmmm biasa2 je kitorang raikan....tp best,seronok....n ngantuk sngt mlm tuh...hahah...tq for my hubby kerana sentiasa syg sy...

No comments:

Post a Comment