Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

``Kuar mkn lg....mane tk btambah sihattttt syeee nihhh``


``assakamualikummmm skali lg......




        ok sambungan citer arituh key...dh puas kuar dating ngan my hubby..nyanyi2...mkn2..(asikkk la mkn kn)mane la sy nih tk membesar dgn sihat dan kuat...!!!!!!hahahaa esok nye kitorang kuar lg..g mkn2 lg..(alhamdulillah selagi rezeki utk mkn tuh ader)tp kali nih tk g berdua atau bertiga...tp beramai2...termasuk mama aku,my sis lg sorang,anak2 aku(of coz la kn..)mai raikan anivesarry ibu n ayah ko nih yg ke lima tahun...dan aku angkut skali bibik aku(tq coz sudi menjaga anak2 aku)selama aku n my hubby kuar bekerja.....(ayatttt....bikin hati mau SAYUUUU...)


        so mlm tuh bwk satu kete jerrr...ramaikn...ko agak2 la kn mcm ner aku nk angkut sume tuh..???dtmbah lg dgn bdn yg sihat dn kuat nihhhh...hahaha my hubby nye kete mmg la MPV tp still tuk lima org jugeeee....kitorang kn ader 6 orang masuk anak2 aku jd 8 org...klu MPV besar insyaalah muat la sngttt tp yg ader nih...tp tk pe pikir2 nyer pikir akhirnyeeeeeeeee bibik aku dgn sendirinye mau duduk di blakang..(aku kesian kn dia so aku letak la comfoter kt blakang n baring(bkn duduk k)la bibik aku n anak2 aku kt blakang tuh(kiranyee kt bonet lerrrrr.....(nk bwak 2 kete tp bibik aku ckp tk plu..) alhamdulillah smpai gak n ni la hasil mkn2 mlm tuh...











sungguh2 aku beciter ngn mama 


my sis


my BUCUKKK..of coz my hubby


my hubby dok bciter dgn mama


my fmly

my ROBOCOP...hahah kakak la...


antara menu2 mlm tuhh


aku nyerrr MEMBESAR DGN SIHAT DN KUAT...

sempat gak la my anak2 berjimba2 gak......



pandai ko posing erk...sape bnarkan wat mate mcm tuhhh

mcm tk de perasaan ko kn

dannnnnnnnnn yg paling penting ayahnyee.... pon same.....ayahnye yg lebih....
    tk caye...???????????????????mai...mai...mai.....



No comments:

Post a Comment