Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

``Banjir lg di Bandar kajang``



Assalamualikum......




      Hmm hujan..oh hujan...sekarang nih aku caye sume perasan kn yg cuaca di malaysia tercinta kite nih tk berapa nk mengizinkn...bleh dikatakan setiap ptg mesti hujan..alhamdulillah lah kn hujan rahmat dr Allah.. .Klu dh hujan tk henti2 tentu bnykla aktiviti korang yg terRENCAT seketika...ke korang redah jerrr...????


       ari nih bersamaan dgn 2/DIS/2011 iaitu jatuhnye ari jumaat yg sngt mulia..skali lg kite dkejutkan dgn berita "Banjir Di Bandar Kajang"ooppsss dh mcm tajuk novel dh aku tgk...ok berbalik pd tujuan k..kembali kepada landasan.....dulu ..klu aku tk salah la kn masa zaman2 aku sekolah..sek men yg pastinye..tahun brape tk hingattt...kejadian banjir nih pernah terjadi kt bandar kajang....lebih2 lagi Plaza Metro Kajang tuh...abis sume kete yg parking di aras yg paling bawah skali ditenggelami air...(hallamak arini ayat2 aku pakai mcm good2 je kn)dlm plaza tuh sendiri air naik hampir ke lavel 1..yg level bawah tuh yg mana terletaknye pasaraya Giant tuh mmg dh assalamualaikumm kesahnye....tk mo citer panjang2 la..mai tgk sesama...betapa besarnye kebesaran allah...


ni klu tk silap kt depan ALLIANCE BANK




dihadapan PLAZAMETRO KAJANG

No comments:

Post a Comment