Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 31, 2012

Anak buah baru...







Assalamualikummmmm...................



           Alhamdulillah.....dan tahniah pd abang aku n kak ipar aku diatas kurniaan anugerah dr allah yg sngttt comel.....ni merupakan baby first pd mummy n daddy nih....


                                     Shazrizal Zailan

Baby ni lahir klu tk silap aku la pd 1/10/2012.....dilahirkan di Hospital Serdang......masa dilahirkan adalah dlm lebih kurang jam 5.00 pg(itupon klu tk salah akula waktunye) n berat baby ni 2.4 kg....secara normal....ini juga merupakn cucu yg ketiga pd mama n ayah aku...tp anak sedara pertama pada aku.....

         Selamat dtg ke dunia baru wahai puteri.....semoga jd anak yg solehah....n berguna pd bangsa dan agama...wahhh...dh mcm sajak dh ...selamat dtg jugak dlm ahli keluarga baru....






                                     NUR QAISARA SHAZWANI BINTI SHAHRIZAL

 h
                                                    Hari pertama dilahirkan......


                                       Foto: En hamidee n baby nur qaisara shazwani
          en.suami dh tk kekok dh pegang baby.....dah dua anak dh kn..harusslaaa....
cube tgk muke suami aku.....ceria bkn main lg....dh mcm dia plk yg dpt baby..cahaya mata baru...teringin sbnarnyee...tp blom ada rezeki lg....alhamdulillah dh dua...




    

masih dlm pantang n dlm hari...dlm gambar nih..dak kecik nih baru dpt 29 hari....


sekali lg tahniah n semoga menjadi mummy n daddy yg baik utk baby nih....


No comments:

Post a Comment