Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 31, 2012

shoping time.....just for hijab..

Assalamualikummmm...........


         Ok aku tk mo tulis panjang2.....selama bercuti.. my sepupu or kakak sepupu aku ada merekemenkn hijab yg baru...sekali tgk mcm biasa je..tp dua kali tgk terus...jatuh hati..sbb siap bukak n gayakan dulu baru jatuh hati....

           Sbnarnye dia ada bwat satu bisnes tuk hijab(menjual hijab la kn).....aku adalah antara reguler customer dia..mana tk nye..setiap kali ada je hijab yg baru,mesti aku capai...entahlaaa...bg aku klu hijab ni sngt senang nk memakai or gayakan aku mesti amik...aku tk nk hijab yg setiap kali nk mengayakannye mesti mkn masa yg lama..siap berbelit2 mcm nk tercekik pon ada aku tgk..oooo itu mustahil masuk dlm senarai hijab pilihan....

     
          Ok mai tgk n cuci2 mata dulu la pd hijab yg sngtttt super duper cantik n mudah dan cepat n menggayaknnyeee...............


    


   


dan bnyk lg yg aku membeli pd hijab nih..ooppssss lupe..klu ada yg berminat bolehla try search pada FACEBOOK taip je "Crystal Hijab"...boleh la pilih n harganye sngt berpatutan....

Kak ani sorry..erk uploud gambar awk skali....


         

No comments:

Post a Comment