Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 31, 2012

bila kerajinan sampai....


                                        








                             

Assalamualaikummm......


         Tajuk besar kn..."Bila Kerajinan Sampai.." Yelakn..aku kn dh sah bercuti selama 3 bulan...jadinye....bnykla yg aku mahu lakukan...ooppsss kat sini just nk kongsi apa yang sudah aku lakukan....

            Tak de apapon yang istimewa....sama je mcm suri-suri yg lain tuh...mengemas,memasak,melayan mcm2 la kn...jd sepanjang bercuti ni kereajinan n mood nk memasak sesangtlaaa tinggi.....ada je hati tu nk wat or masak itu ini....tp bila dh siap yg wajib menjadi tukang makannye harusssslaaaa org yg terdekat dgn idup aku la kn....


              Kat bawah ni aku kongsikan la apa yg dh aku laksanakan......
                                                                        .
                                                                        .
                                                                        .
                                                                        .
                                                                        .

                                  


                             udang goreng butter nih aku  n mama wat masa kt umah mama...



                                             
                                 apam polkadot...wat ngan sis masa kt umah mama jugeee...



                                           


                           chees tart strawberry....wat masa raya haji...........



                                                                         
             

                   kek marbel santan....santapan minum ptg......



    

                        kek karemel......mkn tuk suke-suke....




                                        kek coklat.......



kek mini coklat...for my princes....jamuan tuk sekolah kakak...


mood dh hilang so..tuk dinner wat mee soup ala mama.......


                             
                            
daging masak kering....sepanjang aku bercuti kerap jugak la aku memasak lauk nih....
    ni merupakan lauk kesukaan en.suami....dia suke...harusssla kerap masak lauk nih....
ramai yg tny...mcm ner nk masak nih....ok..utk yg bertanya tu kn..nk masak lauk nih sngttt la simple..sama mcm masak kari..santan sume bagai n tambah kerisik...mcm rendang la plk kn...ikut la versi korang....tp yg pentinggg dgn api yg perlahann.....tggu smpi keringgg......




menu utk my fmly dinner.....



      

   menu utk lunch....kebetulan en suami MC..so bnyk sikit la masaknye...




laksa goreng..utk minum pg for breakfast....



     ahoooooohooooiiiiiiii.............bnyk lg tp ckup la sebahagianye....terasa malas plk nk masukkn bnyk plk gambarnye.....so itu la antara kerajinan aku yg dtg tetiba utk memasak....ok nnti aku update plk apa yg aku mula dh berminat k.....


No comments:

Post a Comment